Interneten elérhető saját publikációim, írásaim és tanulmányok, kutatások eredményei melyek létrejöttében valamilyen módon részt vettem:
(A legtöbb anyag a Scribd-ről is letölthető, illetve lentebb elolvasható.)
(A legtöbb anyag a Scribd-ről is letölthető, illetve lentebb elolvasható.)
- Elterjeszthető-e a marketingszemlélet a civil szervezetek életében? - 2014 (Vasné Egri Magdolnával és Vajda Mártával közös kutatás) - ld. lentebb beágyazva
- A hatástól az értésig - 2013, (adatelemzés) - ld. lentebb beágyazva
- Média gyorsétterem - 2013, (adatelemzés) - ld. lentebb beágyazva
- Médiapolisz lakói II.: értékek és példaképek - 2013, (adatelemzés) - ld. lentebb beágyazva
- Médiapolisz lakói I.: közvetítés és mediáció (prezentáció) - 2013, (adatelemzés) - ld. lentebb beágyazva
- A hazai e-vásárlási szokások fő jellemzői, azok dinamikája - 2012 (Vasné Egri Magdolnával közös kutatás) (sajtócikk) - ld. lentebb beágyazva
- A fiatalok internetes (vásárlási) szokásai - 2012 (Vasné Egri Magdolnával közös kutatás) - ld. lentebb beágyazva
- Monokultúra online - 2012, (adatelemzés) - ld. lentebb beágyazva
- A média hatása gyermekekre és fiatalokra - 2011, Együtt-egyedül, A szénalapú hr robot esete Eseti Kornéllal (Facebook) (adatelemzés) - ld. lentebb beágyazva
- Fiatalok a virtuális világban: Adatok egy változó világról (közreműködés az adatelemzésben és nemzetközi összehasonlításban) - ld. lentebb beágyazva
- A média hatása gyermekekre és fiatalokra, Összefoglaló tanulmány a 1998–2009 közötti tendenciákról (sajtócikk1, sajtócikk2)
- A tudás mint felismert és elismert érték (részeredmények, 2010, 2011; sajtócikk) - ld. lentebb beágyazva
- Online piackutatás (Az online kutatás hazai és nemzetközi helyzete, a jellemző trendek; Internet alapú kvalitatív és kvantitatív módszerek, és a legújabb technikákat – példákkal; Az online kutatások előnyei és hátrányai, 2009) - ld. lentebb beágyazva
- Kvalitatív kutatási módszerek (A kvalitatív kutatások és jellegzetességeik; Mélyinterjúk és a fókuszcsoportok; Megfigyelések - mystery shopping; Az egyes kvalitatív módszerek főbb jellemzői, előnyeik és hátrányaik, 2009) - ld. lentebb beágyazva
- Nemzetközi marketingkutatás (2006) - ld. lentebb beágyazva
- Mystery Shopping (részletes leírás gyakorlati útmutatóval, kiadvány 231-238.oldala, 2006) - ld. lentebb beágyazva
- Magyarországi internetezők/Hungarian netizens (2006)
- Online Vevő (online mystery shopping, kiadvány 210-220. oldala, 2004)
A hazai e-vásárlási szokások fő jellemzői, azok dinamikája