Nemrég olvastam a következő üzleti bölcsességet: Mumbai, Sanghai, Dubai or goodbye. Ha ezzel így, ebben a formában nem is egészen értünk egyet, az vitathatatlan, hogy a következő években-évtizedekben meghatározó szerepe lesz ennek a régiónak. A következő kis szemelvény igen szemléletesen érzékelteti a kínai piac méretét.
A Xinhua hírügynökség március 13-ai közleményében arról számolt be, hogy a kínai mobil előfizetők száma meghaladta az 555 milliót, miután január folyamán rekord számú 8,48 millió új ügyfelet regisztráltak. Ennek hátterében a készülékek és használati díjak csökkenése, valamint a "mindenkinek kell, hogy legyen mobilja" szemlélet áll. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések száma 1,5 millióval csökkent, így kevesebb, mint 364 millióra redukálódott.
Forrás: http://news.xinhuanet.com/english/2008-03/13/content_7783092.htm, 2008.03.24.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.