A világ leggazdagabb országai (2014) Gyerekvállalás az EU országaiban: szabadságok és járandóságok - infografika Infografika a 0-8 éves gyermekek médiafogyasztási szokásairól Mámor és Instagram - infografika

Megosztás

2012. aug. 3.

Mely márkák tartoznak az álom és melyek a rémálom kategóriába?

A MAKSZ hírlevelében akadtam egy érdekes kutatásra. A felmérés azt vizsgálta, hogy az ügynökségi vezetők mely cégekkel dolgoznának együtt szívesen és melyekkel nem.

Az ügynökségeknek sokszor megvannak a kiemelten kedvelt ügyfeleik és ezek nem feltétlenül a legtöbbet fizetők. Erre jutottak abban a 400 fős ügynökségi vezetők körében végzett kutatásban, amelyet 10 országban végeztek el a Bonamy Finch munkatársai.
A legfontosabb tényezők, amelyek befolyásolták a vállalatok megítélését, az üzletbe vetett hitük és ennek kifejezési formája, valamint a vállalatok megítélése korábbi ügynökségi együttműködések alapján.
Az ügynökségi vezetők 27 multinacionális vállalatot emeltek ki a kutatásban, akikkel szívesen dolgoznának együtt, köztük az Apple, Coca-Cola, Adidas, Toyota és Unilever, kivétel nélkül multinacionális szervezetek. A legkevesebb pontszámot kapott 6 vállalat közé sorolták az ügynökségi mogulok a L’Oréalt, az SC Johnsont és a Colgate-t.
Külön érdekesség, hogy az összes ügynökségi vezető közül, csakis egy vallotta, hogy nagyon szívesen együttműködne a L’Oréal csoporttal, míg a Nike magasan nyert, senki nem sorolta a nem kívánatos ügyfelek közé.

Forrás:  http://www.maksz.com/hu/hirek_archivum.php?hid=1222

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.