A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete
országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási
intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy
tanultak.
A verseny célja
az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás
gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A
verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár
ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a
piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és
széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
A feladat
a Heineken Hungary által megfogalmazott piackutatási briefen alapuló
kutatás elkészítése. A verseny kétfordulós, az első fordulóban
kvalitatív és desk kutatást kell a csapatoknak lefolytatni, írásban
leadni. A leadott pályaművek mindegyikének lehetősége van prezentáció
formájában bemutatkozásra az elődöntőn. A leadott anyagok alapján a
zsűri maximum 6 csapatot választ ki, akik a második fordulóba
továbbjutnak.
A
második fordulóba jutó döntős csapatok lehetőséget kapnak arra, hogy
saját kutatásukat valós körülmények között végezzék el. 2013 tavaszán
ezen kutatás eredményeit kell bemutatni a választott módszerekkel és
megoldásokkal együtt egy egész napos rendezvényen.
A téma:
A Heineken Hungary szeretné megérteni, hogy az elmúlt időszak Soproni
márkával kapcsolatos marketing aktivitásai és a márka kommunikációja
milyen hatással volt a fogyasztóra és a márkára. A kutatás célja a
Soproni márka értékelésének mélyreható vizsgálata, insightok feltárása.
Jelentkezés: 2012. november 15.
Szóbeli tájékoztató: 2012. november 26-i hét
Írásbeli dolgozat leadása: 2013. január 31.
Elődöntő, szóbeli forduló: 2013. február 8.
Döntősöknek a kérdőív leadása: 2013. február 15.
Adatbázis elérhető: 2013. március 11.
Döntős feladat beküldési határidő: 2013. április 12.
Döntő időpontja: 2013. április 26.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.