Oldalak

2012. okt. 17.

Ipsos Socialogue - szekunder adatok

Az Ipsos Open Thinking Exchange és az Ipsos Global @dvisor ez év tavasza óta hetente beszámolnak egyes kutatási eredményeikről (Socialogue). A dolog különlegessége, hogy nem csak egyszerűen bemutatják az eredményeket, hanem a nemzetközi adatok (24 országra vonatkozó*) részletes táblázataihoz (súlyozott, súlyozatlan adatok, gyakoriság, százalékos megoszlás, demográfiai bontásban, régiónként, országonként) is hozzáférést biztosítanak, továbbá egy-egy infografikát is csatolnak hozzájuk.
(*24 ország, de Kína és Hong Kong külön szerepel, ezért 25 ország/terület)

Részlet egy ilyen táblázatból:

Az infografikák egyszerűek, könnyen érthetőek, átláthatóak. 
Íme egy, a barátság/karrier témában (ha választani kellene az emberek 61%-a inkább a remek barátságok, mintsem egy nagyszerű karrier mellett tenné lenne voksát):

Ezen pedig azt az eredményt ábrázolták, miszerint az emberek 3/4-e szívesebben értesül a promóciókról e-mailben, mint SMS-ben.


Az Ipsos további Socialogue kutatási eredményei az alábbi linken érhetők el: http://www.ipsos-na.com/news-polls/socialogue/

Az eredményekről (a hazai véleményeket is bemutatva) a magyarországi Ipsos is be szokott számolni, ezek közül pár:
http://www.ipsos.hu/site/mag-n-let-vagy-karrier/
http://www.ipsos.hu/site/nyitott-arck-pes-k-nyv-az-let-nk/
http://www.ipsos.hu/site/kinek-kell-a-luxus-nyaral-s/
http://www.ipsos.hu/site/itthon-is-ink-bb-buliba-j-rnak-a-fiatalok/

Szerzői jogok és a korrekt információ-felhasználás Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.