A hazai vezető hírportálok a tavalyi évben összesen 170 ezer cikket
közöltek, amelyeket több mint 10,5 millió alkalommal lájkoltak az
olvasók. Az év “leglájkoltabb” cikke az internetadóról szóló bejegyzés
volt, amelyet összesen 40 ezerszer osztottunk meg a vezető portálokon,
derül ki abból a felmérésből, amit az IMEDIA médiafigyelő készített és amelyről a SocialTimes.hu számolt be.
Az IMEDIA, Magyarország vezető üzleti médiafigyelője összegyűjtötte a
hazai nagy hírportálok 2012-ben publikált cikkeit és rangsorolta őket
Facebook lájkok, ajánlások, megosztások, kommentek, mennyiség és a
cikkek tartalma szerint. Az elemzés érdekessége, hogy hasonló jellegű
adatok először látnak napvilágot.
(Nagyobb méretben való megtekintéséhez klikkelj az ábrára.)
A Social Times portálon ezen a linken működik a LikeSplit nevű alkalmazás, amely segítségével megnézhető, mi rejlik bármilyen URL lájkjai mögött.
Szerzői jogok és a korrekt információ-felhasználás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.