Filantrópiamarketing konferencia 2014. március 28-án Budapesten, a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával.
Mik az adakozás, jóság, jótékonyság és a társadalmi felelősségvállalás állami, céges, civil szervezeti és marketing-kommunikációs aspektusai? Van-e munka- és tehermegosztás, együttműködési hajlandóság a szektorok között? Kinek és mit kell tenni azért, hogy a társadalmi problémák megoldódjanak, és mindenki sikeresnek érezze magát? Hol van a marketing helye és mi a szerepe a szektorközi együttműködésben? A főkérdés: működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Az izgalmas konferencia előadói között minden szektor képviselteti magát, de főszerepben a civilmarketing lesz.
A részvétel a konferencián térítésmentes. Javasoljuk, hogy akit érdekel a téma - most az egyszer - ne várja meg a végső határidőt. A tervezett helyszín korlátozott befogadóképességű, ezért javasoljuk, aki részt kíván venni személyesen, mielőbb regisztráljon! - hívják fel a figyelmet a szervezők közleményükben. Jelentkezni az info@civilkomp.hu e-mailen, legkésőbb március 14-ig lehet.
A részvétel a konferencián térítésmentes. Javasoljuk, hogy akit érdekel a téma - most az egyszer - ne várja meg a végső határidőt. A tervezett helyszín korlátozott befogadóképességű, ezért javasoljuk, aki részt kíván venni személyesen, mielőbb regisztráljon! - hívják fel a figyelmet a szervezők közleményükben. Jelentkezni az info@civilkomp.hu e-mailen, legkésőbb március 14-ig lehet.
A konferencia programja:
Szerzői jogok és a korrekt információ-felhasználás
További kutatási eredmények, érdekességek Magyarországról és a világról a ZIPP.hu-n
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.