A Gemius nyolc országban (Csehország, Lengyelország, Moldova, Ukrajna, Szlovákia, Magyarország, Bulgária, Törökország) vizsgáltak, hogy a férfiak milyen tartalmakat néznek leginkább az interneten. Országonként a három legnépszerűbb kategóriát tüntették fel az alábbi infografikán.
Az adatok egy nemzetközi kutatási projektből származnak (gemiusAudience), melyet a Gemius több mint 30 országban végez. Célja, hogy az internet felhasználók száma és demográfiai profilja mellett azt is meghatározza, hogy milyen módon használják az interneten. A projektet a Gemius saját módszertana és az ICC / ESOMAR nemzetközi előírásainak megfelelően végzik.
Annak érdekében, hogy megtudják, mely tematikus kategóriájú weboldalak vonzzák a legtöbb férfi felhasználót, a Gemius megvizsgálta a látogatók nemét - egy egyezőségi együttható felhasználásával, ami figyelembe veszi a célcsoportba tartozó felhasználók arányát az oldalakon az adott időszakban. Az elemzés kiterjedt mindazon országokra, ahol a Gemius a honlapok kategóriája szerint is vizsgálja az internetezés forgalmat és felhasználói szokásokat.
Forrás: Gemius
Szerzői jogok és a korrekt információ-felhasználás
További kutatási eredmények, érdekességek Magyarországról és a világról a ZIPP.hu-n
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.