A világ leggazdagabb országai (2014) Gyerekvállalás az EU országaiban: szabadságok és járandóságok - infografika Infografika a 0-8 éves gyermekek médiafogyasztási szokásairól Mámor és Instagram - infografika

Megosztás

2014. ápr. 26.

Terjedőben a netes vásárlás - infografika

Az 50 év alatti, rendszeresen netező felnőtt lakosság négyötöde legalább egyszer vásárolt már online módon, bő egynegyedük pedig havonta megteszi ezt. Egyharmaduk könyvet már gyakrabban vesz a hálón, mint a boltban. Az InfoTandem infografikája.

Magyarországon is folyamatosan emelkedik azok aránya, akik már átestek az online tűzkeresztségen, azaz vásároltak valamit a virtuális kereskedelem közvetítésével. A 18–49 éves – legalább hetente internetező – korosztályon belül ezek aránya két éve 74, tavaly pedig 76 százalékon állt, a Gfk legfrissebb, 2014-es Digital Connected Consumer tanulmánya szerint viszont immár 79 százalékot képvisel. A bővülés egyik gátja sokáig az volt, hogy az emberek nem érezték elég biztonságosnak az elektronikus fizetést. Úgy tűnik, ez az aggodalom is enyhül; azok aránya, akik havonta vásárolnak a hálón s egyúttal online is fizetnek, a tavalyi 20-ról mostanra 24 százalékra kúszott fel. (Összességében a vizsgált népesség 28 százaléka tartozik a havi gyakoriságú online vevők közé.)


Szerzői jogok és a korrekt információ-felhasználás

További kutatási eredmények, érdekességek Magyarországról és a világról a ZIPP.hu-n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.