A világ leggazdagabb országai (2014) Gyerekvállalás az EU országaiban: szabadságok és járandóságok - infografika Infografika a 0-8 éves gyermekek médiafogyasztási szokásairól Mámor és Instagram - infografika

Megosztás

2012. okt. 18.

Országos Piackutatási Diákverseny 2012

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak.
A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
A feladat a Heineken Hungary által megfogalmazott piackutatási briefen alapuló kutatás elkészítése. A verseny kétfordulós, az első fordulóban kvalitatív és desk kutatást kell a csapatoknak lefolytatni, írásban leadni. A leadott pályaművek mindegyikének lehetősége van prezentáció formájában bemutatkozásra az elődöntőn. A leadott anyagok alapján a zsűri maximum 6 csapatot választ ki, akik a második fordulóba továbbjutnak.
A második fordulóba jutó döntős csapatok lehetőséget kapnak arra, hogy saját kutatásukat valós körülmények között végezzék el. 2013 tavaszán ezen kutatás eredményeit kell bemutatni a választott módszerekkel és megoldásokkal együtt egy egész napos rendezvényen.
A téma: A Heineken Hungary szeretné megérteni, hogy az elmúlt időszak Soproni márkával kapcsolatos marketing aktivitásai és a márka kommunikációja milyen hatással volt a fogyasztóra és a márkára. A kutatás célja a Soproni márka értékelésének mélyreható vizsgálata, insightok feltárása.

Határidők:
Jelentkezés: 2012. november 15.
Szóbeli tájékoztató: 2012. november 26-i hét
Írásbeli dolgozat leadása: 2013. január 31.
Elődöntő, szóbeli forduló: 2013. február 8.
Döntősöknek a kérdőív leadása: 2013. február 15.
Adatbázis elérhető: 2013. március 11.
Döntős feladat beküldési határidő: 2013. április 12.
Döntő időpontja: 2013. április 26.

További információk a verseny weboldalán: piackutatas-verseny.info

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.