A világ leggazdagabb országai (2014) Gyerekvállalás az EU országaiban: szabadságok és járandóságok - infografika Infografika a 0-8 éves gyermekek médiafogyasztási szokásairól Mámor és Instagram - infografika

Megosztás

2009. jan. 10.

Kedvenc ünnep

Az ünnepek környékén számtalan, a legkülönfélébb weboldalon volt szavazás, körkérdés stb. arról, hogy kinek mi a kedvenc ünnepe.
Ez adta az ötletet, hogy keressek a témával foglalkozó kutatásokat. Kíváncsi voltam (lettem volna), vajon a világ különböző részein, milyen eredmények születtek. De alig-alig találtam releváns infót - igaz nem voltam túl kitartó, néhány óra keresgélés után feladtam...

Amit találtam az egy 2007-es USA beli és egy 2003-as kanadai felmérés. Ráadásul míg az előbbi esetben 16, utóbbinál mindössze 7 válaszlehetőség volt. Azért megmutatom az eredményeket:

USA
  1. Karácsony
  2. Hálaadás
  3. Függetlenség Napja
  4. Halloween
  5. Szilveszter
Kanada
  1. Karácsony
  2. Szilveszter
  3. Húsvét
  4. Halloween
  5. Anyák napja

Viszont találtam egy másik érdekes kutatást. Az LG Electronics 6 országban végzett online kutatást a karácsonyi ajándékozással kapcsolatban. Részletek a következő bejegyzésben.


http://www.bsu.edu/news/article/0,1370,-1019-56377,00.html
, 2009.01.10
http://www.legermarketing.com/documents/SPCLM/031201ENG.pdf, 2009.01.10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.