A világ leggazdagabb országai (2014) Gyerekvállalás az EU országaiban: szabadságok és járandóságok - infografika Infografika a 0-8 éves gyermekek médiafogyasztási szokásairól Mámor és Instagram - infografika

Megosztás

2012. szept. 6.

Online grafikon szerkesztés Google-val (mérőműszeres grafikon)

Vettetem néhány pillantást Google online grafikonszerkesztőjére a Google Chart Tools -ra. Ez igazából arra jó, hogy weboldalakba lehessen (interaktív) grafikonokat  beágyazni, nem pedig "egyszerű ábrázolásokhoz". Elsőre nekem a grafikonok többsége nem tűnt túl látványosnak, de azért van, ami kifejezetten tetszik, pl. ez a mérőműszeres ábrázolás.


Ezt próbaként átalakítottam, néhány internetpenetrációs adatot választottam az ábrázoláshoz. Forrás: http://www.internetworldstats.com/stats.htm, (2011. dec 31-i adatok, kerekítve).




Ha valaki ilyet szeretne, ahhoz a Google által biztosított kódokat kell kicsit megvariálnia. A kódokkal itt: Visualization Playground lehet "játszani", úgy hogy közben követhetők a grafikonon a változások, de én egyszerűen csak átírtam a kód opcionális részeit. (Persze lehet ennél bonyolultabb dolgokat is művelni vele pl. mutatót animálni.)

Az eredeti  grafikon a html kódja ez (innen kimásolható): (Kiemleve azoka részek, amelyeket át kell/lehet írni a személyre szabáshoz.)
A saját verziómé pedig ez:
(Megváltoztatva az adatok, a piros sáv zöldre, a méret és a név.)
A kódok felhasználását tekintve az alábbiakhoz kell tartani magadat: You are free to copy and use this sample in accordance with the terms of the Apache license (http://www.apache.org/licenses/LICENSE-2.0.html)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.