A világ leggazdagabb országai (2014) Gyerekvállalás az EU országaiban: szabadságok és járandóságok - infografika Infografika a 0-8 éves gyermekek médiafogyasztási szokásairól Mámor és Instagram - infografika

Megosztás

2013. jún. 3.

23. Országos Marketing Konferencia

A marketing szakma legfontosabb éves eseményét immár 23. alkalommal rendezi meg a Magyar Marketing Szövetség.


Ezúttal a hagyományoktól eltérően két részből tevődik össze az éves konferencia, aminek első szakasza a megváltozott vásárlói szokásokra összpontosít.
A júniusi eseményen résztvevő szakértők segítenek megérteni azokat a fogyasztókat, akik kényszerből váltak tudatossá vásárlásaikban. Jelenleg ők alkotják a vevők és végfelhasználók legnépesebb táborát. A tényadatok megismerése mellett olyan sarkalatos kérdések kerülnek megválaszolásra, amikből kiderül hogyan és milyen üzenetekkel lehetséges elérni e célcsoportot vagy milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttathatóak biztosan, hatékonyan célba a hozzájuk intézett üzenetek!?
A konferencia részletes programja az alábbiak szerint alakul:
Időpont: 2013. június 12, szerda
9:00 Megynitó beszéd - Pászti Balázs, MMSz, elnökségi tag, konferencia projektvezető
1.Blokk „Információ” a megváltozott fogyasztási szokásokról
9:10-9:45 Kozák Ákos, GfK Hungaria Kft., ügyvezető igazgató
9:45-10:20 Hoffmann Márta, TNS Hoffmann, vezérigazgató (Nemzettudatosság és fogyasztás. Kvalitatív és kvantitatív kutatási eredmények)
10:20-10:55 Kurucz Imre, NRC, kutatási igazgató
2.Blokk „Kreatív üzenet” hogyan gondolkozzunk, mit üzenjünk a fent megismert fogyasztóknak
11:20-11:35 Mege Tímea, Rewart Kft., Client service director
11:35-11:50 Barna Tamás, Republic of Art, ügyvezető igazgató és alapító
11:50-12:05 Bedy Krisztina Avantgarde PR, ügyvezető igazgató/ Császi Dóra Avantgarde Digital, ügyvezető igazgató
12:05-12:20 Okolicsányi Marius, MARCOM M3d1a, kommunikációs igazgató
3. Blokk „Az üzenet célba juttatása”
Moderálja Sütő Ágnes, MMSz, alelnök, Magyar Bankszövetség, kommunikációs és marketing vezető
13:30-13:50 Sanoma Media
13:50-14:10 Nagy Tamás, Jazzy Rádió, ügyvezető
14:10-14:30 Pásztor Zoltán, MR1 Kossuth Rádió
14:30-14:50 TV2
14:50-15:10 Helyi TV
15:10-15:30 Szabó Mariann, Femina.hu, értékesítési vezető
4.Blokk Eladók és vevők a közösségi térben
Moderálja Bonyhádi Gábor, MMSz, elnökségi tag, Mark My Professor Kft., alapító
16:00–16:30 Dobó Mátyás, „doransky”, Endless Mobil Alkalmazásfejlesztő cég tulajdonosa
16:30–17:00 Őri Gergely, TESCO Global Áruházak Zrt., e-kereskedelmi üzletágvezető
17:00–17:40 A felelős marketing díj meghirdetése
Szatellit program - különteremben
14:00-15:00 Vásárlói döntések változása - napjainkban, Tonk Emil, MMSz ügyvezető alelnök, Tonk Emil Üzleti Akadémia, ügyvezető igazgató
15:00-16:00 Kerekasztal beszélgetés - A megváltozott fogyasztó KKV szemmel - Hogyan használhatják fel a KKV-k a megváltozott fogyasztókról frissen kapott információkat?
Moderátor Pászti Balázs
Résztvevők: Okolicsányi Marius, MARCOM M3d1a, kommunikációs igazgató; Siska Mátyás, Merlin Communications, üzletfejlesztési igazgató; Tonk Emil, MMSz, ügyvezető alelnök; Wolf Gábor, KKV marketing szakértő.
A 23. Országos Marketing Konferenciáról további információ a következő linken olvasható: http://www.marketingkonferencia.hu
Szerzői jogok és a korrekt információ-felhasználás

További kutatási eredmények, érdekességek Magyarországról és a világról a ZIPP.hu-n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.